Ένα λογότυπο δεν φέρνει… την άνοιξη!

Ένα λογότυπο δεν φέρνει... την άνοιξη!

Το να ξεχωρίσει η επιχείρησή σου απλά με ένα λογότυπο, είναι τουλάχιστον ψέμα! Πρέπει να «ενεργοποιηθεί» η αντίληψη του κόσμου για το προϊόν ή την υπηρεσία σου. Και αυτό είναι το περιβόητο Brand! Και Branding είναι όλα αυτά που πρέπει να γίνουν για να διαμορφωθεί αυτή η αντίληψη.

Αν έχεις λοιπόν ένα λογότυπο στην κατοχή σου, υπάρχουν πιο πολύτιμα πράγματα που πρέπει να εστιάσεις:

1. O κόσμος αγοράζει απ’αυτόν που εμπιστεύεται!

Κανείς δεν κοιτάζει πραγματικά το λογότυπό σου. Oι άνθρωποι αναγνωρίζουν το όνομά σου περισσότερο από το λογότυπό σου. Εκτιμούν και εμπιστεύονται τον τρόπο που “επικοινωνείς” μαζί τους.

2. Επικοινώνησε με συνέπεια & συχνότητα!

Κάθε είδος διαφήμισης μπορεί να είναι πολύ αποτελεσματική άρα και κερδοφόρα, αρκεί να υπάρχει συνέπεια και συχνότητα. Όταν οι διαφημίσεις επαναλαμβάνονται, αυξάνονται οι πιθανότητες οι πελάτες να θυμούνται και να ενεργούν στη διαφήμισή σου θετικά. Αν για παράδειγμα έχεις την πιο συμφέρουσα πρόταση της αγοράς στο προϊόν σου, έχει παραδοθεί σε μεγάλες ποσότητες και την έχουν δει εκατοντάδες χιλιάδες μάτια αλλά αυτό συμβεί μία μόνο φορά και δεν υπάρξει συχνότητα και συνέπεια, τότε είναι μια χαμένη προσπάθεια.

Όταν ο υποψήφιος πελάτης διαπιστώσει ότι δεν έχεις ενημερώσει την ιστοσελίδα σου για περισσότερο από έναν χρόνο ή ότι δεν έχεις δημοσιεύσει κάτι νέο στο Facebook για παραπάνω από έναν μήνα τότε μπορεί να πιστέψει ότι δεν δίνεις αξία στο προϊόν σου αλλά ούτε και στον ίδιο. Ακόμα χειρότερα, θα σε ξεχάσει!  Χάνεται η εμπιστοσύνη του στο πρόσωπό σου και το Νο1 που είπαμε πιο πάνω πάει περίπατο! Μαζί και η επιχείρησή σου.

3. Δώσε αξία σε αυτό που κάνεις!

Πολλοί πελάτες μου, όταν μου αναθέτουν ένα project αρκούνται στο να στέλνουν το λογότυπό τους και κάποιο κείμενο του ποδαριού. Τα υπόλοιπα τα “αφήνουν” όλα πάνω μου. Ο χρόνος που «δαπανούν» για την ολοκλήρωσή του, είναι ελάχιστος έως μηδαμινός. Το αποτέλεσμα; Φαντάζομαι λίγο πολύ το γνωρίζεις…

Να θυμάσαι πάντα. Η διαφήμιση είναι επένδυση και όπως σε όλες τις επενδύσεις, κανείς δεν γνωρίζει τι θα αποδώσει. Η επιτυχία της εξαρτάται από πολλούς παράγοντες και στρατηγικές marketing. Σε κάθε επένδυση όμως, μπορούμε να αυξήσουμε τις πιθανότητες απόδοσης/κέρδους.

Με ποιο τρόπο;

Δώσε αξία σε αυτό που κάνεις!

Επένδυσε στη καλύτερη ποιότητα και όχι στην πιο οικονομική λύση. Είμαι σίγουρη πως στην προσωπική σου ζωή επιλέγεις με βάση την ποιότητα και πως στα προσωπικά σου έξοδα συμπεριλαμβάνονται προϊόντα ή υπηρεσίες μεγαλύτερης ίσως χρηματικής αξίας απ’ ότι επενδύεις στη διαφήμιση. Τα ρούχα ή το κομμωτήριο σίγουρα σου κοστίζουν πιο ακριβά κάθε μήνα, από τα έντυπα ή τη διαφήμιση που έκανες. 

Σύλλεξε το κατάλληλο υλικό και συζήτησε με τον άνθρωπο που θα αναλάβει την οπτική επικοινωνία της επιχείρησής σου τί θέλεις να πετύχεις. Γι’ αυτό και η σωστή επιλογή εξειδικευμένου επαγγελματία ή εταιρείας είναι αναγκαία. Δώστου κατευθυντήριες οδηγίες. Μη περιμένεις να εικάσει, να φανταστεί αυτός αντί για’ σένα, να μιλήσει αυτός αντί για σένα. Ασχολήσου και εσύ με το project που του έχεις αναθέσει. Γιατί εσύ ξέρεις τις ανάγκες της επιχείρησής σου, καλύτερα από τον καθένα.

Λύσεις του «ποδαριού» για λόγους οικονομίας χρόνου και χρήματος, αποδεικνύονται ζημιογόνες για την επιχείρηση και πληρώνονται ακριβά αργότερα.  Επένδυσε λοιπόν στη διαφήμιση σου, την αξία που της πρέπει. Και να είσαι σίγουρος πως θα στο ανταποδώσει!

Μέχρι την επόμενη φορά!