Πώς να πουλήσετε κατά τη διάρκεια της κρίσης.

Covid-19 Πωλήσεις

Η τρέχουσα κρίση με τον COVID-19 είναι μια κρίση που δεν θα μπορούσαμε ποτέ να φανταστούμε. Αλλά δεν σημαίνει ότι σταματάμε ξαφνικά όλα όσα κάνουμε. Είναι κρίσιμο να συνεχίσουμε να προχωρούμε, ακόμη και σε περιόδους όπως αυτή. Η πωλήσεις δεν σταματούν και δεν πρέπει να σταματήσουν.

Τώρα, υπάρχουν λιγότερες προοπτικές για να απαντήσουν στις κλήσεις σας, στα email σας ή για να κανονίσετε κάποιο επαγγελματικό ραντεβού. Ναί. Είναι μια κρίση, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να σταματήσετε. Μπορείτε να συνεχίσετε να πουλάτε κατά τη διάρκεια αυτής της κρίσης. Μπορείτε να κάνετε κάποιες κινήσεις έτσι ώστε και οι πελάτες αλλά και εσείς οι ίδιοι να δημιουργήσετε το έδαφος για κάτι εποικοδομητικό όταν όλο αυτό θα έχει περάσει.

Εδώ είναι 3 βήματα για το πώς μπορείτε να το πετύχετε:

1. ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΕ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΡΙΣΗ

Ανεξάρτητα από το αν μιλάμε σε έναν πελάτη  ή απλά σε κάποιον με τον οποίο συνεργαζόμαστε, είναι βασικό να αναγνωρίζουμε απλώς το γεγονός ότι υπάρχει μια κρίση που συμβαίνει. Δεν σημαίνει ότι πρέπει να παραμένουμε σε αυτό και δεν χρειάζεται να ξοδεύουμε πολύ χρόνο για να το συζητάμε. Και όταν προσπαθούμε απλώς να βαδίζουμε προς τα εμπρός σαν να μην υπάρχει κρίση, μπορούμε όλοι να αισθανθούμε αυτή τη φωνή στο πίσω μέρος του κεφαλιού μας. Απλά θέλουμε να βεβαιωθούμε ότι αναγνωρίζεται και αν σχετίζεται με τη συνομιλία ή όχι, θέλουμε να είμαστε σίγουροι ότι το έχουμε αναγνωρίσει.

2. ΕΣΤΙΑΣΤΕ ΣΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ ΣΑΣ

Αυτό δεν αφορά μόνο μια περίοδο κρίσης όπως αυτή που ζούμε σήμερα, αλλά ιδιαίτερα σε περιόδους σαν αυτές οι άνθρωποι επικεντρώνονται βαθιά στον εαυτό τους και ανησυχούν. Χρησιμοποιήστε αυτήν την ανησυχία ως “πλεονέκτημα” στις πωλήσεις σας. Κατανοήστε πώς είναι, πώς περνούν από αυτό και πώς πηγαίνει η επιχείρηση ή σε όποιον τομέα εστιάζετε, πώς επηρεάζεται ως αποτέλεσμα της κρίσης. Δεν είναι ώρα να ανοίξετε την τσέπη του σακακιού σας και να πείτε “επιτρέψτε μου να σας δείξω όλες τις προσφορές περιοδικών που έχουμε ή σας είπα για την έκπτωση που έχουμε ως αποτέλεσμα της κρίσης;” Τίποτα από αυτά! Αντ ‘αυτού εστιάστε σε αυτά. Κάντε τους ερωτήσεις για να καταλάβετε τι πραγματικά συμβαίνει, ποιες είναι οι βασικές προκλήσεις που αντιμετωπίζουν. Όσο περισσότερο μπορείτε να καταλάβετε τι συμβαίνει, τόσο καλύτερα μπορείτε τελικά να δημιουργήσετε μια λύση στο πρόβλημα τους.

3. ΜΗΝ ΑΠΟΘΑΡΡΥΝΕΣΤΕ

Αυτή είναι μια δύσκολη στιγμή. Αυτή η κρίση επηρεάζει όλους τους τομείς. Επηρεάζει την προσωπική σας ζωή και επηρεάζει την επιχείρησή σας και τις πωλήσεις σας εν γένει. Μην αποθαρρύνεστε. Αυτό θα τελειώσει. Θα το ξεπεράσουμε. Μην είστε σκληροί με τον εαυτό σας σε τέτοιες στιγμές. Αντί να επικεντρωθείτε στη δουλειά καθαυτή , επικεντρωθείτε στη συμπεριφορά, επικεντρωθείτε στη δραστηριότητα, επικεντρωθείτε στις πωλήσεις και μην αποθαρρύνεστε. Εάν μια συμφωνία καταρρεύσει ως αποτέλεσμα της κρίσης, δεν μπορείτε να κάνετε τίποτα γι ‘αυτό. Αντίθετα, μείνετε θετικοί, θυμηθείτε ότι όλοι προσπαθούμε να το ξεπεράσουμε.  Μην αποθαρρύνεστε όταν τα πράγματα δεν πάνε στο δρόμο σας βραχυπρόθεσμα. Επικεντρωθείτε στο μακροπρόθεσμο “παιχνίδι”.​

Πάρτε τον έλεγχο έχοντας κάποιο σχέδιο δράσης​ και δράστε ΓΡΗΓΟΡΑ!