Οικονομική κρίση VS Διαφήμιση | Αnd the winner is…

Οικονομική κρίση VS Διαφήμιση | Αnd the winner is...

H διαφήμιση αντικατοπτρίζει τις συνήθειες και τις συμπεριφορές της κάθε εποχής.
Δημιουργεί τάσεις, βρίσκοντας νέους δρόμους επικοινωνίας.
Ακόμα και σε περιόδους οικονομικής κρίσης η διαφήμιση παραμένει στις βασικότερες ανάγκες της κάθε επιχείρησης,
καθώς βοηθάει στην ανάπτυξή της.

Αυτό δείχνουν ξεκάθαρα και έρευνες, όπου αποδεικνύουν ότι σε περιόδους οικονομικής ύφεσης,
οι επιχειρήσεις που συνέχισαν να διαφημίζονται σημείωσαν σημαντική αύξηση πωλήσεων,
σε σχέση με αυτές που σταμάτησαν τις όποιες διαφημιστικές δαπάνες.

Αυτό μπορούμε εύκολα να το αντιληφθούμε, καθώς όταν ένα προϊόν προβάλλεται,
γίνεται περισσότερο γνωστό και έτσι κερδίζει τον «αγώνα» στον στίβο της αγοράς.
Αυτά που δεν διαφημίζονται πολύ απλά… είναι σαν να μην υπάρχουν…!

Ας σκεφτούμε επίσης πώς ναι μεν οι καταναλωτικές ανάγκες μειώνονται αλλά ποτέ δεν σταματούν
και πως θα υπάρχει πάντα ένας μεγάλος αριθμός αγοραστών-καταναλωτών
που παρακολουθούν την αγορά και ενδιαφέρονται για αγορές.

Σε περιόδους οικονομικής κρίσης, οι εκπτώσεις είναι το ρεύμα που αναγκάζονται όλοι να ακολουθήσουν.
Έτσι, όποιος θέλει να διαφημιστεί πετυχαίνει καλύτερες τιμές στα μέσα προβολής που θα επιλέξει,
κερδίζοντας έτσι μεγαλύτερη συχνότητα στη διαφήμισή του αρά και μεγαλύτερο ποσοστό επιτυχίας.

Επιπλέον, ένα από τα μεγαλύτερα προνόμια της διαφήμισης είναι πως οι εταιρείες και τα προϊόντα
που συνεχίζουν και διαφημίζονται, εμπνέουν μεγαλύτερη εμπιστοσύνη στο κοινό,
καθώς δηλώνουν έτσι πως πατούν σε γερές βάσεις και είναι ακόμα υγιείς επιχειρήσεις.

Αν θέλουμε λοιπόν να απαντήσουμε στο ερώτημα «ποιος είναι ο νικητής» η απάντηση έρχεται από όλα τα παραπάνω: Δημιουργήστε γερούς δεσμούς με τους καταναλωτές, χτίζοντας το branding της επιχείρησής σας
πάντα βάσει της εποχής και με τους κατάλληλους συνεργάτες!
Τότε είναι βέβαιο πως η διαφήμιση θα κερδίσει… για εσάς!