Ανησυχίες για την καταπάτηση ιδιωτικότητας μέσω διαδικτύου
Ολοένα και περισσότερο νέοι ανησυχούν για την καταπάτηση της ιδιωτικότητας – προσωπικών τους πληροφοριών online καθώς και για την κλοπή της διαδικτυακής τους ταυτότητας μέσα από τη χρήση σελίδων κοινωνικής δικτύωσης. Συγκεκριμένα το 76% των νέων ήταν το ποσοστό που ανακοίνωσε με καινούρια έκθεση του το Ινστιτούτο για την Οικογενειακή Ασφάλεια Online (FOSI).
Το 34% των ερωτηθέντων εφήβων παραδέχονται ότι έχουν μοιραστεί τον κωδικό ασφαλείας τους με κάποιον άλλο πέρα από τους γονείς ή τους κηδεμόνες τους, ενώ παράλληλα αποκαλύπτουν πως μοιράζονται αρκετές προσωπικές τους πληροφορίες online. Πιο συγκεκριμένα, το 75% αποκαλύπτει το πλήρες ονομά τους, το 69% τη φωτογραφία τους, το 54% την ημερομηνία γέννησής τους, το 48% το όνομα του σχολείου που πηγαίνουν και το 47% τη διεύθυνση ηλεκτρονικής αλληλογραφίας τους. Επιπλέον, 1 στους 5 εφήβους αποκαλύπτουν και τα 5 αυτά στοιχεία στο Διαδίκτυο.
Παρ΄όλο που οι περισσότεροι έφηβοι χρησιμοποιούν τις «Ρυθμίσεις Ασφαλείας» για τουλάχιστον κάποια από τα προφίλ που διατηρούν σε σελίδες κοινωνικής δικτύωσης, η έρευνα αποκαλύπτει ότι θα μπορούσαν να λαμβάνουν ακόμα περισσότερα μέτρα για την ασφάλεια των προσωπικών τους δεδομένων. Το 69% των εφήβων δηλώνουν ότι έχουν ρυθμίσει μια ή περισσότερες συσκευές τους στο αυτόματο κλείδωμα που απαιτεί κωδικό ασφαλείας για τη χρήση του, ενώ ένα 56% χρησιμοποιεί διαφορετικούς κωδικούς για τους online λογαριασμούς του. Είναι ενθαρρυντικό ότι ακόμη και οι έφηβοι που δεν έχουν λάβει μέτρα για την προστασία τους δείχνουν πρόθυμοι να αρχίσουν να προσέχουν περισσότερο.
Τέλος, παρ’ όλο που οι νέοι είναι φοβερά εξοικειωμένοι με τις καινούριες online πλατφόρμες, οι ίδιοι προτείνουν πιο παραδοσιακές μέθοδους προσέγγισής τους, προκειμένου να ενημερωθούν για τους κινδύνους κλοπής της διαδικτυακής τους ταυτότητας. Συγκεκριμένα, 56% των εφήβων υποστηρίζουν πως μια σχολική συγκέντρωση με εκπροσώπους της βιομηχανίας και ειδικούς επί τεχνολογικών θεμάτων θα ήταν ο ιδανικότερος τρόπος διαλόγου επί του θέματος.
Μπορείτε να δείτε ολόκληρη την έρευνα εδώ.
Recommended Posts
Πώς να πουλήσετε κατά τη διάρκεια της κρίσης.
25 Απριλίου 2020
Ένα λογότυπο δεν φέρνει… την άνοιξη!
28 Ιανουαρίου 2020
Πώς να κάνετε το 2019 την καλύτερή σας χρονιά!
3 Ιανουαρίου 2019