ΛΟΓΟΤΥΠΟ | η ταυτότητά σας
Αποτελεί την “ταυτότητα” της επιχείρησης καθώς χτίζει το brand και το όνομα της στην αγορά.
Μια επιχείρηση χωρίς λογότυπο θα εγείρει ερωτήματα σχετικά με το αν έχει χαθεί η ταυτότητά της ακόμα και η… αξιοπιστία της!
Ένα καλό σχεδιασμένο λογότυπο πρέπει να περνάει άμεσα το μήνυμα γρήγορα και αποτελεσματικά.
Ο σχεδιασμός του όσο απλός κι αν φαίνεται, πρέπει να πηγάζει μέσα από πολλή σκέψη και καλή γνώση της αγοράς.
Στόχος του:
Να είναι εύκολα αναγνωρίσιμο
Να εμφανίζεται σωστά σε όλα τα μεγέθη, από μία κάρτα μέχρι μία γιγαντοαφίσα.
Να δείχνει επαγγελματικό
ΤΙPS! Στόχος του λογότυπου είναι η άμεση αναγνώριση, γι’ αυτό καλό είναι να μην το αλλάζετε κάθε τόσο.
Αν πάλι το έχετε πολλά χρόνια καλό θα είναι να το “φρεσκάρετε” κρατώντας τις βασικές γραμμές του αλλά με μια περισσότερο μοντέρνα “πινελιά”.
Recommended Posts
Πώς να πουλήσετε κατά τη διάρκεια της κρίσης.
25 Απριλίου 2020
Ένα λογότυπο δεν φέρνει… την άνοιξη!
28 Ιανουαρίου 2020
Πώς να κάνετε το 2019 την καλύτερή σας χρονιά!
3 Ιανουαρίου 2019